Technická podpora/poradenstvo (30 min)
Kód: 001UPodrobný popis
Technická podpora zákazníkov je podpora pre ľudí, ktorí majú technický problém s elektronickými výrobkami alebo softvérom výrobcu. Podpora sa môže poskytovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonického hovoru. Pomoc takýmto ľuďom spočíva v poukázaní na to, čo môže byť príčinou problému, v snahe poukázať na riešenie problému alebo v poskytnutí návodu, softvéru, ktorý pravdepodobne pomôže problém vyriešiť.
Služby poskytované technickou podporou pre zákazníka vzdialeným pripojením k počítaču alebo zariadeniu zákazníka a vykonaním správnej konfigurácie zariadenia na zabezpečenie správnej prevádzky je vykonanie konfigurácie pre zákazníka a rovná sa vykonaniu služby pre zákazníka, za ktorú si technická podpora účtuje poplatok.
Služby vzdialenej konfigurácie prostredníctvom technickej podpory sú bezplatné len pre značkyKenik iGetfort. V podmienkach týchto výrobcov technická podpora neúčtuje poplatky za vzdialenú konfiguráciu.
Technická podpora / technické poradenstvo 30 minút
Bezproblémové fungovanie systému závisí od správnej konfigurácie hardvéru.
Pre tých, ktorí potrebujú pomoc s uvedením do prevádzky a konfiguráciou zariadenia alebo systému, sme pripravili možnosť zakúpiť si 30-minútové technické poradenstvo. Cieľom poradenstva je poukázať na problém, vysvetliť chyby, ktoré sa vyskytli pri konfigurácii a uvedení zariadenia alebo systému do prevádzky. Odporúčame vám využiť podporu nášho oddelenia, ktoré na základe svojich dlhoročných skúseností odpovie na vaše otázky.
Po zakúpení 30-minútovej podpory si rezervujte stretnutie na podporu v našom online kalendári:
https://bazawiedzyeltrox.pl/rezerwacje-pomocy/
Po zaplatení objednávky môže byť podpora poskytnutá už o 24 hodín neskôr.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.